YES ♥

Jippi imorse väkte mamma mig och gav mig en tidig julklapp =) Sååå glad :P


Visst är den snygg =) (Haha mina snygga armband är med också)


DÅLIG BILD!!
På den blå står det : JUSTiN BiEBER MY WORLD 2.O
På den lila står det : NEVER LET YOU GO
På den gula står det: BABY,BABY,BABY




Igår hade jag ganska tråkit så tog några roliga bilder :P


Haha man ser teckningen på Justin Bieber i bakrunden :P (Jag har målat den ^^)



Skulle ta en bild på mig men gick inte så bra :P

Puss på dej X)

Puss på dej..igen X)

Och igen såklart :P

Och åter igen! =D

Har många fler men tar så lång tid att ladda upp =)

Haha veckans bild :P

// juliasotnos (GOD JUL)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0