Julias önskelista♥

Nu är det dags för in önskelista eftersom jag fyller och snart och sen är det jul oxå  

Nummersorteringen är inte så jätteviktig!!
P.S Texten är olika stora men det gick inte att fixa så bara för att en text är större betyder det inte att jag inte vill ha det mer än något annat

1. iPod Touch 8GB


2089:-

 

 

    2.

My Worlds - The Collection (2CD) (Album)

 

 

3.

Pengar




4. Justin Bieber tröja
 

219:- www.cdon.com



 5.

Radiance EdP- Britney Spears

319:-


6.
Nagellack



7.

Calendar 2011 - Justin Bieber (A3) (Merchandise)

149:- www.cdon.com





8.

♥Om jag kunde drömma
♥När jag hör din röst
♥Ljudet av ditt hjärta
♥Så länge vi båda andas

P.S Böckerna ska vara på svenska och helst i pocket! Finns att köpa på www.cdon.com , www.discshop.se och vanliga bokaffärer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0