God morgon

Inatt har jag sovit skitdåligt! Bara sovit i 3 timmar :O . Nu håller man oxå på att bli sjuk!!
När jag var i Norrköping så hade jag fått mitt ''paket'' från Tl-klubben (www.tl-klubben.se) Det är alltid en något hemligt som man inte vet vad man ska få. Denna månaden skulle jag få en Justin Bieber affich men jag fick den inte :O sedan hittade jag en lapp där det stod ungefär såhär. ''vi har slut vissa saker på lagret df får du andra fina saker ) Istället för Justin Bieber affishen sick jag. En twilight affich (som jag redan har!!) En klocka (Som jag redan har!!) Och ett glassmycke ( Som jag redan har!!) HATAR DET!! Tänk de som inte gillar JB de får hans affich och inte jag ! :O Suger!!

Men nu ska göra iårning mig för skolan! Ha det bra =D

Komentera gärna ♥
Konstig bild ♥ --->

Puss & Kram // juliasotnos ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym♥

Jag äslar din blogg♥



Du verkar ha det jobbigt just nu =) Krya på dig och hoppas att du inte somnar i skolan idag =)

2010-10-25 @ 09:35:20
Postat av: Pernilla

Har du percing i tungan ??

2010-10-25 @ 09:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0