Sover DÅLIGT!!

Igår var inte jag i skolan för jag mådde inte bra! Så jag gick till vårdcentralen och de sa vad som var fel. Min läkare var helt rolig han liksom lekte med ett gem hela tiden och typ satte på den på hans finger och när han skulle sätta på sig sitt stetoskop så typ satt han aslänge för att hitta öronen. Sedan gick typ hans stol sönder elr armstödet ramla ner. Han typ blev asrädd och hoppa till. Sedan titta han med en suck på golvet och sa '' jävlar oxå'' han lät så himla roligt ^^. Han sa att jag kunde välja om jag ville vara i skolan elr inte! Men idag så ska jag gå till men ska inte vara med på gympan =). Asså de tre senaste dagarna har jag sovit JÄTTEDÅLIGT!! Inatt sov jag bara 2-3 timmar!! Jag ska göra ett kort schema om det!!

Gick och la mig 23:00

23:00-01:00 = jag typ låg i sängen och kollade på klockan hela tiden !
01:00-04:00= Jag sov men vaknade med MÅNGA mellanrum!
04:00-05:00= Jag typ var pigg och vaken så jag gick upp klockan 5 =)

Vi får hoppas att jag inte somnar i skolan idag! För jag har märkt att jag sover bäst på dagen!!



Love this picture ♥

Jaja puss & kram //Juliasotnos ♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0