Änglar♥


Du lilla ängel vid min sida,
som tröstar mig när jag dig ber.
En tacksamhetens tanke jag dig skänker,
det är det enda jag kan ge, för du lilla ängel kan jag ej se,
men din kraft jag känner, så skönt att ha sådana vänner.



En hjälpande hand när något känns tungt en varm, mild röst som tröstar lugnt.
En vän jag alltid litar på bryr sig om tingen stora och små.
En ängel med uppdrag på vår jord vanliga människor som sprider goda ord.
Tack min ängel för att Du finns Du hjälper mig när jag inte minns,
stunder av glädje som suddats ur minnet när smärta och kaos gjort sorg i sinnet.
Det är Du som hjälper mig i balans hitta livet jag inte trodde fanns.
Vi kan alla vara en ängel och vän som kommer i tid, väntar inte till sen.
En människa som ger utan att fråga är ängeln som håller livslusten låga.


Änglar finns alltid runt oss,

Som en manifestation av den största kärleken,

omsluter de oss, i varje ögonblick.

När mitt hjärta befinner sig i djupaste nöd.

Då kommer Änglarna och ger näring till min själ.

Från osynlighetens världar

De sjunger i tysta viskningar om kraften i kärleken,

När jag känner ömheten i mitt hjärta.

Så vet jag att det var en ängels kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har skrivit änglar, varör har du ite laggt upp en bild på dig?? ;O

2010-10-27 @ 16:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0