Hårförlängning

Jag tänkte berätta lite om hårförlängningar=) Jag har det och tycker det är jättebra om man vill ha längre hår! Jag ändvänder clips som man bara sätter fast i håret med hjälp av några hårspännen. Denna bild är ifrån www.happyhair.se De säljer hårförlängningar,peruker & mycket mer! Men jag köpte mitt hår på Salong Safari här i Göteborg och det är lite billigare! Men om du köper på Safari får du göra i ordning håret själv men det är jättelätt!

Jag tänkte berätta lite om hårförlängningar=) Jag har det och tycker det är jättebra om man vill ha längre hår! Jag ändvänder clips som man bara sätter fast i håret med hjälp av några hårspännen. Denna bild är ifrån www.happyhair.se De säljer hårförlängningar,peruker & mycket mer! Men jag köpte mitt hår på Salong Safari här i Göteborg och det är billigare för nästan samma hår.    Om du har tunt hår kostar det ca 650kr  Om du har tjockt hår som jag blir det ca 1300kr. Just nu andvänder jag 10 slingor i mitt hår! Det kan vara obekvämt de första dagarna men när du lär dig att sätta i håret bra så blir det mycket bättre.


Om du har tunt hår kostar det ca 650kr  Om du har tjockt hår som jag blir det ca 1300kr. Just nu andvänder jag 10 slingor i mitt hår! Det kan vara obekvämt de första dagarna men när du lär dig att sätta i håret bra så blir det mycket bättre.


Kommentarer
Postat av: Alice

Wow , jag ska nog gå till Salong Safari i framtiden då Tack Julia :)

2010-09-11 @ 15:15:41
Postat av: Hanna

Vad bra jag ska köpa löshår snart men visste inte vart. Men nu vet jag :) Tack för tipset!

2010-09-11 @ 15:17:27
Postat av: Anonym

Jag köper oxå mitt hår på Salong Safari <3

2010-09-11 @ 15:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0