Jag & mamma har hyrt filmer♥

Ja nu blir det filmvecka för mig & mamma=)
Jag & mamma har inte hyrt filmer på ca 6år så igår va vi ute och låna några här kommer dom =)


Film mummer:

1. The Last Song (Jag har sett den innan och den är ju jättebra alla borde se den!!!)
2.Remember Me (Detta är en jättebra film! Jag & mamma såg den igår den var mycket spännande & är jättebra!!)
3.Another cinderella story (En film som jag inte sett än. Men jag vill se den men den är nog mest för barn.)
4.Så olika (En film om Helena Bergström. Vi har inte sett den än men det kommer vi.)
5.Prinsessa (En film som mamma har velat se i 1½ år . Men nu ska vi se den mamma!)
6.Skottår (Vet inte riktigt vad den handlar om men hon i affären rekomenderade den!)
7.The Ugly Truth(Den var ganska bra men handlade mycket om sex! Men den var ändå ganska bra)

Jag kommer att skriva om alla filmerna när jag sett alla men just nu så är detta all infomation ni får! Hoppas att det räcker! Vi ses Julia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0