Wow!!

Jag har ite bloggat på länge men jag har varit i Danmark så har varit stressit m,m.. Jag kanske även kommer att sluta blogga... Min blogg vill jag ska vara för tonåringar och mina vänner... Men nu har andra som är över 30 börjat läsa min blogg.... Jag vill också kunna skriva vad jag vill och lägga ut vilka bilder jág vill utan att få komentarer från vuxna vad jag gör fel!!! Det är inte bestämt än att jag ska sluta men jag tror inte det blir lika mkt bloggade som förut...

Jag har även inte mkt tid nu med att blogga.. Jag kommer att sköta mina läxor bättre och jag har fullt om med min ''bieber fever''. Jag vill också tipsa er om den bästa bloggen i värden!!!! De håller sig till sanningen och sprider inga rykten. Den heter :
www.justindrewbieber.blogg.se
De har gryma tävlingar m,m. De ger dig nya nyheter 24/7.
Älskar du Justin så älskar du denna blogg.. De skriver allt de vet om Jelena(Justin och Selena) Du kommer att älska den!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0